Kotisivun  /   Miesten terveys  /  Kegel harjoitukset miehille

Kegel-harjoitukset miehille. Kuinka löytää paras Kegel-harjoitusohjelma?

Kegel-harjoitukset miehille. Kuinka löytää paras Kegel-harjoitusohjelma? 

Kegel harjoitukset miehille

On monien yllätykseksi opittava, että miehet voivat todella tehdä Kegel-harjoituksia - ja että heillä on yhtä paljon etuja miehille kuin naisille.

Kegel-harjoituksen idea on lantionpohjan vahvistaminen, joka on virtsaputken ohjaava lihaskudos. Näihin lihaksiin kuuluvat pubococcygeus, puborectalis ja iliococcygeus-lihakset. Yhdessä ne muodostavat "Levator Ani" -lihasryhmän, joka sijaitsee lantion kummallakin puolella.
Tässä mielessä on järkevää mainita, että kuka tahansa voi nähdä Kegel-harjoituksen tulokset.
Lantionpohja on tärkeä osa erilaisia kehon toimintoja, ruoansulatusjärjestelmääja sukupuolielimiä. Vaikka tästä ei keskustella ja mainosteta laajasti, Kegel-harjoitukset ovat hyödyllisiä miesten seksuaaliselle elämälle ja voivat auttaa ehkäisemään tiettyjä seksuaalisia toimintahäiriöitä ja jopa auttaa parantamaan erektiota ja laajentamaan penistä!

Kegel-harjoitusten edut miehille

Kegel-harjoituksilla on suhteellisen samat edut kaikille sukupuolestahuolimatta.

Benefits of Kegel Exercises For Men
Kegel-harjoitusten edut miehille
On kuitenkin monia tekijöitä, jotka voivat heikentää miehen lantionpohjaa, jota ei vain tapahtuisi biologisesti naispuolisessa kehossa, jossa Kegel-harjoituksetvaikuttaisivat ja auttaisivat miehiä enemmän kuin naisia .
Esimerkiksi eturauhasongelmat tai poistaminen heikentävät lantionpohjaa.

Kegel-harjoitusten aloittaminen

Jos haluat aloittaa Kegel-harjoitusten,on tärkeää löytää ensin oikeat lihakset toimimaan, mikä voi olla hieman hämmentävää.

Löytääksesi lantionpohjan lihakset,yritä pysäyttää itsesi virtsaamisen keskelle kiristämällä lantionpohjaatai lihaksia, joita käytät jotta et ilmastu.

Lihakset, joita käytetään näihin liikkeisiin, ovat lihaksia, jotka haluat keskittyä kegel-harjoituksia tehdessäsi - ne ovat lantionpohjasi!

Pelvic Floor Muscles
Lantionpohjan lihakset
Sen pitäisi tuntua lantion pohjan kiristymiseltä, ikään kuin ala lantiosi imee itsensä ylös ja kehoon.
Kegel-harjoitusten oikeaan aktivointiin ja kohdentamisen osaaminen on avain.
Kokeile muutamia harjoituskierroksia kiristämällä ja vapauttamalla tutustuaksesi toimintaan ja siihen, miltä se tuntuu.

Kuinka tehdä Kegel-harjoituksia

Kun olet löytänyt lantionpohjan lihakset ja osaat supistaa niitä, voit aloittaa Kegel-harjoitukset.

Useimmat Kegel-harjoitukset ovat melko yksinkertaisia, kun tunnet lantionpohjasi, ja niihin liittyy juuri se, mitä olemme jo käyneet läpi: supistus ja vapautus.

  • Aloita etsi mukava asento. Useimpien aloittelijoiden on helpompi harjoitella makuulla tai istuen, mutta Kegel-harjoitukset voidaan tehdä missä tahansa asennossa.
  • Hengitä ulos, jotta keuhkosi ovat tyhjät.
  • Hengitä sisään, supistu lantionpohjan lihakset ja pidä ne tiukasti. Alussa voit pitää noin 3 sekuntia ja vapauttaa uloshengityksen. Kun lantionpohjasi vahvistuu, voit alkaa pidentää pituksesi jopa 10 sekuntiin tai enemmän (kuten näet sopivaksi) ja vapauttaa vielä 10 sekunnin ajan.
Muista, että näillä pidempää pitempää aikaa, - haluat ottaa muutaman hengitettynä ja uloshengityksen supistusten keskellä.
Kegel-harjoitusten yhdistäminen hengitykseen tekee liikkeestä sujuvamman ja auttaa tuomaan enemmän energiaa lantion alueelle.

Kegel-harjoituksen hiomiseksi yritä olla taivuttamasta muita lihaksia, kuten vatsaa, reisiä tai pakaroita. Lantionpohjan - ja vain lantionpohjan - kohdistaminen auttaa sinua oppimaan käyttämään näitä erityisiä lihaksia tietoisemmin ja erillään muusta kehostasi.
Ihannetapauksessa haluat tehdä noin 10 toistoa supistus / julkaisu duo, ja 3 sarjaa noista 10 toistosta päivittäin saadaksesi parhaat tulokset.
Tärkein osa, aina kun päätät tehdä ne, on tehdä Kegel-harjoituksistaosa päivittäistä rutiiniasi , jotta näet haluamasi tulokset.

Milloin näet kegel-harjoitusten tulokset

Jos teet aktiivisesti päivittäisiä Kegel-harjoituksia, näet todennäköisesti tuloksia muutaman ensimmäisen viikon aikana. Joillekin tämä voi kuitenkin kestää jopa muutaman kuukauden.
Ole kärsivällinen ja pysy motivoituneena pitämään rytmisi, niin hyödyt niistä.

Kysy lääkäriltäsi apua

Ask Your Doctor for Help
Kysy lääkäriltäsi apua
Jos et ole varma, teetkö Kegel-harjoitukset oikein tai haluatko vain syvemmän tarkastelun lantionpohjaan, kysy lääkäriltäsi.
Sen lisäksi, että he voivat antaa ammattimaisia vinkkejä ainutlaatuisesta kehostasi, heillä on pääsy biopalautteen teknologiaan.
Biofeedback-koulutus, tässä tapauksessa, koostuu pienestä anturista peräsuolessa tehdessään Kegel-harjoituksia, jotka seuraavat, mitkä lihakset aktivoituvat ja mitkä tarvitsevat apua. Se näyttää lantion toiminnan.

Tämä voi olla erityisen hyödyllistä, jos kärsit mistä tahansa alla luetelluista ehdoista.

Kegel harjoitukset yliaktiivinen rakko

Kegel harjoitukset voivat olla erityisen tehokkaita, jos kärsit yliaktiivinen rakko,virtsatievuoto, tai urge inkontinenssi.

Kegel Exercises For Overactive Bladder
Kegel harjoitukset yliaktiivinen rakko
Vahvistaessasi lantionpohjaasikoulutat kehoasi ja lihaksia, jotka hallitsevat virtsaputken, joka on lihas, joka sallii virtsan kulkeumisen ja estää sitä kulkemasta.
Jos nämä lihakset ovat heikkoja, elimistölläsi on vain vähän tai ei ollenkaan hallintaa virtsa-aukkoon, mikä vaikeuttaa virtsaamisen hallintaa.
Lantionpohjan eristäminen antaa sinulle enemmän hallintaa virtsaamiseen ja kouluttaa lihaksia supistumaan ja vapauttamaan virtsaa vain tarvittaessa. Valmistuminen pidempään pidetä Kegel harjoitukset, 10-20 sekuntia, ja sama lepoaika välillä, antaa sinulle parhaat tulokset.

Kegel-harjoitukset erektiohäiriöihin

Jos kärsit erektiohäiriöistä, Kegel-harjoitukset voivat hyödyttää myös sinua!

Kegel Exercises For Erectile Dysfunction
Kegel-harjoitukset erektiohäiriöihin
Yllättäen lantionpohjan lihaksilla on myös rooli erektion kehittämisessä ja pitämisessä - nämä lihakset aktivoituvat samaan aikaan, kun veri ryntää penikseesi.
On yleinen väärinkäsitys, että peniksesi toimii lihaksena. "Rakkauslihas" on oikeastaan vain lantionpohja.
Jos olet koskaan pystynyt nostamaan ja laskemaan peniksesi pystyssä, eristämäsi lihakset ovat itse asiassa lantionpohjan lihaksia!

Jotkut ovat jopa raportoineet voimakkaampia orgasmeja lantionpohjan vahvistamisen jälkeen. Erektiohäiriöiden Kegel- harjoitusten supistusten tulisi kestää noin 8 sekuntia, ja niiden välissä on noin 8 sekunnin lepo.

Kegel-harjoitukset ennenaikaiseen siemensyöksyyn

Jos löydät itsesi siemensyöksystä aikaisemmin kuin haluat yhdynnän aikana, lantionpohjan lihakset voivat olla syyllisiä. Monet tutkimukset osoittavat, että suurin osa miehistä, jotka tekevät säännöllisiä Kegel-harjoituksia, näkevät seksuaalisen suorituskyvyn yleisesti parantuneen.

Vaikka ne toimivat virtsaamisen ja suoliston liikkeiden hallintaan, lantionpohjan lihakset hallitsevat myös siemensyöksyä. Ne toimivat leveenä, joka vahvana kestää paljon kauemmin.
Tässä mielessä ei ole yllättävää, että heikko lantionpohja ei ole tehokas siemensyöksyn säilyttämisessä.
Lyhyesti sanottuna sinulla on enemmän yleistä hallintaa sukupuolielimistäsi säännöllisillä ja toistuvilla Kegel-harjoituksilla - ja tämän ansiosta seksielämäsi vain paranee. Tämän hoitamiseksi useimmat miehet huomaavat, että nopea Kegelsin työskentely hitaan sijaan pitää työn parhaiten. Nopeat kegelit koostuvat nopeista supistuksista ja vapautuminen noin yhden setin sekuntivauhdilla 10 toistolle.

Tämä on vaikeampaa, jos olet uusi Kegel-harjoituksissa, joten aloita hitaista pitojen ja julkaisujen aloittamisesta, tutustu toimintaan ja lihaksiin. Voit lopulta tehdä sekoituksen nopeita ja hitaita Kegels, joka voi antaa lantionpohjan lihaksille enemmän kestävyyttä ja kestävyyttä.

Kegel-harjoitukset peräpukamien

Yksi peräpukamien pääasiallinen syy on alemman peräsuolen rasitus, joka johtuu suoliston liikkeiden aikana yliaktiivisen paineen vuoksi.

Kegel Exercises For Hemorrhoids
Kegel-harjoitukset peräpukamien
Kuten mikä tahansa lihas, jos työnnät liian pitkälle, kun voimaa ja / tai näppäryyttä ei vain ole vielä, todennäköisesti vahingoitat sitä.
Peräsuolen hallintalihasten vahvistaminen - jotka muodostavat
osan lantionpohjastasi - helpottaa suoliston liikkeitä ja auttaa estämään peräpukamien muodostumista. Kegel-harjoitukset eivät kuitenkaan saa olemassa olevia peräpukamia katoamaan. Niitä ei pidä käsitellä peräpukamien hoitovaihtoehtona. Siihen tarvitaan lisää tehohoitoa. Se, mitä Kegels tekee, liittyy tiukasti ennaltaehkäisevään toimenpiteeseen.

Kegelsien piteleminen noin 10 sekuntia täällä - tai 10 sekunnin työstäminen tavoitteena - yhtä suurilla lepoilla välissä antaa sinulle apua.

Kegelin harjoitusohjelma

Kegel-harjoitukset miehille ovat turvallisempia ja vähemmän kalliita kuin pillerit tai kirurgiset toimenpiteet. Mutta sinun pitäisi löytää ohjelma, joka todella toimii. On asioita, jotka sinun pitäisi pitää mielessä.

Tietenkään kaikki ohjelmat eivät ole todella hyödyllisiä. Voit maksaa rahaa, äijä ei saa mitään. Ja voit myös löytää ilmaisia ohjelmia, jotka kirjoittajat vaativat hyödyllisyyttään.

Kuinka valita Kegel-harjoitusohjelma miehille?

Kaikki rakastavat halpoja tarjouksia ja tarjouksia, ja kun he eivät voi hankkia tiettyä asiaa ilmaiseksi, he haluavat saada paremman tarjouksen. Terveydenhuollon tekniikat ovat samat, ja saatat haluta etsiä edullisia ja jopa täysin ilmaisia ohjelmia. Me kaikki haluamme hyvän ostoksen.
Kun tuote voi vaikuttaa terveyteesi, on erittäin tärkeää tarkastella tarkemmin, mitä aiot hankkia. Mikset vaaranna terveyttäsi? Tämä on yksi tärkeimmistä asioistamme.
Yhä useammat organisaatiot luovat terveysratkaisuja, jotka teoriassa auttavat parantamaan henkilön fyysistä terveyttä, motivaatiota, voimaa, seksuaalista voimaa ja jopa laajentamaan penistä! Jokainen yritys ilmoittaa tuotteensa toimivan varmasti hyvin. Mutta hyvin usein nämä yritykset käyttävät miesten unelmia ja odotuksia vain tehdäkseen voittoa niistä.

Best Kegel Exercises Program
Paras Kegel-harjoitusohjelma
Jos sinun on todella parannettava seksuaalista suorituskykyäsi, ja olet valmis uhraamaan tarvittavan vaivan ja ajan, jättämään huomiotta kaikki ilmaiset kokeiluratkaisut, asia, jota tarvitset, on täysin luonnollinen, riskitön ja testattu Kegel-harjoitusohjelma miehille.

Paras Kegel-harjoitusohjelma

Miten valita paras Kegel-harjoitusohjelma miehille?

  • Ensimmäinen tärkeä asia parhaiden Kegel-harjoitusohjelmien valinnassa on harjoittelun tyyppi. Sinun on parasta ottaa se, joka on videolla. Nämä ohjelmat antavat sinulle mahdollisuuden seurata, miten harjoitukset tehdään, ja voit helposti tehdä ne oikein. Kegelin harjoitusohjelmat ovat pääsääntöisesti saatavilla vain tekstiversiona.
  • Yritä selvittää, mitä tuloksia harjoitus tuo mukanaan. Sinun ei tarvitse käyttää aikaa harjoitteluun, jos todistettuja tuloksia ei voida saavuttaa. Vain muutama Kegel-harjoitusohjelma voi taata menestyksen. Valitse ne, joita jotkut lääketieteen asiantuntijat tukevat. On mainittava, että lääketieteen asiantuntijat eivät voi tukea ilmaisia Kegel-harjoitusohjelmia tai tukea kliinisillä tutkimuksiin.
  • Myös ohjelman kustannukset ovat tärkeitä, ja hinnat ovat niin erilaisia, että on helppo hämmentyä. Ja tässä sinun pitäisi muistaa jo mainitut kaksi se kohtaa. Ei ole väliä kuinka alhainen hinta on, ohjelma ilman yllä olevia kahta pistettä ei ole hyvä.
  • Jokaisen ohjelman on ttehostettava. Kun asiakkaille annetaan rahat takaisin -takuu, on enemmän mahdollisuuksia saada mitä tarvitset. Voit saada varmuuden esimerkiksi siitä, että rahaa palautetaan osittain, kun luvattua tulosta ei saavuteta (esimerkiksi 2 kuukauden kuluessa). Sinun ei tarvitse maksaa jostakin, joka ei tarjoa hoidon onnistumista.
  • Huolimatta siitä, että teet harjoitukset itse, asiakastukijärjestelmä on toivottavaa, koska saatat tarvita apua tai kysymyksiisi vastata. Ilmaisilla Kegel-harjoitusohjelmilla ei ole ammatillista tukea. Yritä olla käytä heidän usein kysyttyjä kysymyksiään ja jäsenfoorumeita; heitä valvovat yleensä ihmiset, joilla ei ole lääketieteellistä koulutusta, joten heillä ei ole vastuuta neuvoistaan ja vastauksistaan.

Kegel-harjoitukset miehille. Yhteenveto.

Jos haluat tehdä ohjelmasta tehokkaan, sen pitäisi vastata vaatimuksiin. Kun jotain komponenttia ei ole, on vaikeampaa saavuttaa menestys.
Jos käyttämästäsi ohjelmasta on turvallinen ja asiantuntijoiden todistama, sinulla ei ole sivuvaikutuksia, vaan vain todellisia tuloksia. Joten yritä saada kaikki tiedot ohjelmasta, jonka löydät.
Jos haluat luotettavan ohjelman, voit lukea Kegel-harjoitusfoorumin, jossa sinulle suositellaan oikeaa ohjelmaa. Asiakkaat tarkistavat ohjelmat siellä. Mitkä niistä ovat suositeltavimpia? Ota nämä tiedot huomioon ja tee valinta.

Löydä parhaat Kegel-harjoitukset tältä foorumilta 


comments powered by Disqus